rgdklgjuirtug

zjsdhEFK(=hej)

nu har jag ätit, ska snart gå o byta om o måla naglarna. :) ska åka om typ en timme. :) och idag har typ ingen besökt mig. :D så komigen o besök min blogg mera tkr jag. hehe, nu känner jag mig som att jag typ tigger hahaha.. har gjort ngn läxa, den va typ att läsa en halv sida i kemin, hehe. det var ju svårt. =) jaja.

framtidsplaner: fredag=kanske gården med Matilda. :D det ska bli kulkul, om det går. :D söndag: girlparty, hehe.. ne jag skojja bara men då ska typ 6 tjejer sova över hos matilda. då ska vi titta på filmer hela natten.. :D det kmr ochså bli kul om det blir av (vi har studiedag på måndag) :D

skriver mer någon annan gång.. :)  (någon annan gång=senare) hahaha, okej jag känner att hahah börjar bli lite uttjatat nu. men hejdå.. :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0