hemma från fotboll.

hopplagalloppla.
jag har vart på fotbollsträning, det var ganska kul. =)
sen hem och duscha, klä på mig.. nu är jag här.
det kändes som att gå upp mitt i natten, jag var tvungen att gå upp 9. :O
det var inte kul :(
jaja, idag ska jag baka pepparkakor. :D
fast jag bakade det på hk:n igår haha..
det blir kul att göra det en gång till. :)
sen imorron äre mys med sötisarna.
vi ska titta på film hela natten.. :)
dett har jag nog redan sagt. 8D
och ikv blire att vara hemma (igen) :I
senare kommer det dresscode.. :)
så det ska ni se fram imot. :) hehe..
skriver mer sedan.. :)


Kommentarer
Postat av: mmaliin;D

Feeeeeeeeeett roliigt imorgon:D:D<3

2009-11-28 @ 14:01:09
Postat av: ellinore

hahaha, ikvÄLl blir det att va hemma ( igen ) :| som om du ngn gång är ute ? HAHAHAHAHAHHAHHA :D:D:D

2009-11-28 @ 19:54:12
URL: http://eelliinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0