hej hå gummitå.

shena.
ville bara säga att det förra inlägget lade min syrra upp.
jag hade typ börjat skriva och sen typ glömde jag det och då gick jag väl ifrån datorn och då kmr min syrra o skriver och lägger upp det! aja.. :)

och idag var flömmigaste dagen,
en sak: gustavs tredje död ( en kompis i klassen skulle typ göra en föredrag om något,
då var han typ så nervös, så han sa gustavs tredje död ist för gustav den 3djes död, hahahahahahah.. becca och jag höll på att skratta ihjäl oss. vi "mobbar" han fortfarande för det :D )
en annan sak: jag typ tog ett foto på min kompis i klassen, han blev så j**la rolig.
hahahaha, men sen raderade han den från min mobil, så jag har tyvärr inte kvar den. :(
men ska försöka ta en ny snart.
3 sak: Rebecca fick ett nr från en annan kompis, då började hon smsa med han. hon sa typ att de hade träffats i sommras, och de hade gjort lite saker.. (fast det var såklart inte sant) detta hände för nåra dar sen och han vet fortfarande inte att det inte är sant tror jag. :)
ja, de va mycke mer..

nästa vecka ska vi praoa, det kmr bli funny tror jag.
ska praoa på hemköp m Rebecca.
får se hur det slutar.. :)
mm, jag ska väl skriva mer sedan.

 


Kommentarer
Postat av: maliin:)

hahahhaaha du o becca kommer flumma sönder nästa vecka trorjag:D den där bilden på han var riktigt vacker också hahahhah:D

2009-11-11 @ 19:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0