förlåt :O

Förlåt alla läsare för att jag inte har skrivit något på bloggen före nu!
imorse när jag vaknade jga var jag typ dödstrött, jag höll på att somna hela tiden.
och sedan vare det tråkskola, sen åkte jag t stan me Rebecca & Mathilda.
det var kul, vi flömmade sönder.
jag skulle hitta något att ha på mig på ett disco som jag ska gå på på lördag.
men det gjorde jag int. :(
sen skulle jag hem, åkte till ett litet köpcentrum(elr vad det heter) och gick me mamma för hon va där.
mamma skulle köpa ngt till min syrra för att hon fyller år på söndag, (säg grattis!).
då köpte jag en present t henne och jag säjer inte vad det är för jag tror hon läser min blogg.
jaapp, nu sitter jag här och har typ nyss kommit hem, jag skriver väl mer senare..



Kommentarer
Postat av: thilda <3

Haha, mycket flum blev det! :-D<3

Grattis :-D

2009-11-12 @ 19:11:33
Postat av: maliin:)

hihi grattis:-D <3

2009-11-12 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0