dagen.

hej allihopa. =)
idag vaknade jag typ 10,
elr mamma väckte mig. :)
klockan kvart i et var det samling t matchen.
jag hann inte och orkade inte duscha innan
så jag fick jag typ skitsmutsigt hår på matchen,
menmen..
vi vann med 10-28 :D:D
men jag var inte nöjd med vad jag gjorde.
jag gjorde f*n inte ett enda mål!
var typ skitarg efter fast vi hade vunnit..hehhe..
jaja..

och nu är det bestämt!!
i vinter ska vi åka till kanarieöarna, teneriffa.
=D=D=D
det ska bli SKITKUL!
vi ska vara där i en vecka.  :)
GUUD vad jag längtar..

och föresten sorry för att jag inte skrivit idag..

nu ska jag snart äta,
vi ska äta ananasfärs.
det är typ ris med köttfärs med ananas och ost.
sen kanske det blir ngn film ikv. :)
nu ska vi ha lite söndagsmys..
puss ♥


Kommentarer
Postat av: mamsi

ja, jag ser verkligen fram emot semester med mina två älsklingar

2009-11-23 @ 19:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0