52dra inlägget.


hejj.
nu har jag kommit hem från "jobbet" hahah..
har träning om typ 1,5 timme och här sitter jag, kom hem för 20 min sedan. :O
jaja, får väl skynda mig då..
är inne på facebook.
det som är bra med prao är att man slipper läxa. :D
det är ju bra i alla fall.
och idag gick jag o becca in på belle shoes, det finns
ett par jättefina skor där som jag velat ha länge. :9
och det fanns i min storlek!!!
det brukar ha jättesmå storlekar där,
och jag har inte små fötter precis.
men jag kanske kommer köpa dem =)
japp, jag uppdaterar sen.. :) <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh najjs:D de där skorna är beutiful!:):) vilken färg skaru köpa om du ska köpa de då? :D<3

2009-11-17 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0