sjuk.

hejj hej.
sorry återigen..
jag har vart hemma idag för efter första lektionen kände jag mig skjuk så jag åkte hem.
fast nu tror jg inte jag har ngn feber. :)
så jag har pluggat massor, eller snarare läst mkt och började plugga på kemiprovet för nån timme sen fast jag har inte pluggar i sträck lixom.
jag jag tittat på tv, läst, tv, läsa, film, läsa och plugg typ ;)
men jao, ska väl fortsätta snart, de var i nte så svårt det var typ bara 10 sidor man skulle plugga på :)
jags ka också börja skriva min första recension idag fast jag inte har läst ut boken, :/
men skit i det, men sen ska jag nog ta en lättläst bok eller en bok som jag redan har läst,
problemet ät bara att jag typ aldrig läser böcker, bara någon gång ibland,
så jag har inte läst så mycke böcker, hehehe...
jag väljer mellan high school musikalboken 1a eller klaras nya häst. :D
man vi får se hur de blir. :)
typ direkt när jag kom hem så ´slängde jag av mig jeansen och bytte om t mjukisbuxor, och gud vilken skillnad. :) mycke bättre. :)
nu ska jag fortsätta plugga. :O:( trååkigt.
men skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0