nobel.

hejjj.
jag sitter och tittar på nobelpriset :)
kan inte slita mig för att göra läxan.
inte för att det är så bra men endå. =)
men snart måste jag göra det.
idag slutade jag 12, så himla skönt.
åkte med malin till sjukjymnastiken som hon skulle göra. :D
sen åkte vi till hälla och kollade lite.
såg en jättefin avslutnings/nyårs klänning (klicka)
http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=6999156
men sedan köpte jag några presenter. :D
men skriver mer ikväll. :)

åhh längtar tillbaka till sommaren :) det var ju så varmt och härligt. 

Kommentarer
Postat av: malin:D

Klänningen var UUBERFIN på dig!! :):)<33

2009-12-10 @ 20:22:43
Postat av: Linn, kusse :)

Haha, längtar också tbx till sommaren :)

2009-12-11 @ 14:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0