handboll.

hejhej.. :)
jag har var i stan 10 till 5 typ =)
gissa om jag var trött efter det, sen var det bara att byta om och åka till träning.
fast det var match igentligen men jag var inte uttagen.. :(
så de som inte skulle spela fick springa ute. det var inte kul, mycket kallt.
nu tittar jag på välkommen till familjen på kanal 3, det har typ precis börjat. ;)
imorron är det träning igen, klockan 11 men jag tror inte jag ska gå på den, för det känns typ som att jag är typ ganska bra i handboll men jag får inget för det. :(
jag tränar typ varge träning men jag fick inte spela denna matchen t.ex. D:
så därför känns det inte som att det spelar någon roll.
jag vet inte men..
och sen måste jag fixa mycket till julafton också, men nu ska jag titta på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0