GOD JUL!

hejhej.. ♥

nu har jag kommit hem, fick lite mat från donken på hemvägen, det var mkt kul där, jag fick av mina kusiner och min moster och farbror: lite smink, ett linne , nagellack och 100 kr, kanske ngt mer, av farmor & farfar fick jag 500 kronor Tack så mycket allihopa! ♥

igår: vi gjorde iordning oss och gick in till mormor & lasse typ 1, då fick vi glögg, sen efter ett tag så åt vi, mycket gott som alltid, det fanns köttbullar, skinka, janssons, prinskorvar, potatis, vörtbröd, julost och mycket mer. :)vi åt i några timmar, sen var det Kalle Anka, mkt bra! hehe, sen var det dags för mig och Ellinore att gå och köpa tidningen:) det är bara det att närmaste affär ligger 3 km hemifrån.. efter ett tag kom det en tomte och en tomtenisse, de skulle dela ut paket. efter ett tag gick de och sedan kom jag och Ellinore tillbaka.. då var det dags för paketöppning;) här är en ungefär allt det jag fick igår: En röd tv, 6 tröjor tror jag, ett par tights, en kuverväska, en sadelmuff (eller vad det heter), 500 kr presentkort på hm, 1000 kr, ett lakan, en mascara, har kanske glömt ngt, men tack, tack så jättemycket för alla bästa presenter! ♥ vi gick lixom runt och en öppnade ett paket i taget, så man fick se vad alla fick, efter ett tag åt vi efterrätt:mormors ris à la malta!:) mkt gott, sen var det dags för min gammelmormor att åka hem, sen var det dags för Karl bertil johnssons jul :)   efter ett tag gick jag och lasse och Charles in till oss och skulle kolla hur min nya tv skulle sitta och så:D efter ett tag gick vi tillbx, då ar det kulkonsert på tv, sen var det dags för vörtmacka med skinka på ♥ hehe, sen tror jag vi bara satt och prata elr nåt, sen klockan tio gick vi in till oss och tittade på min stora kärlek på tv:n sen efter ett tag kom Charles in in och skulle låna internet, efter et tag tittade vi på filmen last holiday, när där den andra var slut, efter ett tag gick jag och fixade mig för natten, och sen gick jag upp till min nya tv och kollade på filmen pinsessas dagbok;) efter typ halva filmen blev jag för trött och stängde av, sen somnade jag och somnade direkt, så såg min julafton ut! :D♥

bilder kmr senare tror jag väl;)


Kommentarer
Postat av: ellinore

ditt längsta inläg nånsin ? ;)

du skev inget om den sprutande mjölken :(

2009-12-26 @ 01:10:14
URL: http://eelliinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0