vaknat!

godmorgon.
nu har jag vaknat, eller det gjorde jag för typ 2 timmar sen, jag tittar på tv.
idag ska jag fixa med alla julklappar och så ska jag åka till morfar idag :)

Dagens vill ha: julklappar
Dagens händelse: vaknade :)
Dagens låt: vet inte riktigt, 
Dagens TV program: bingolottos uppesittarkväll (kl. 19.30-22, på 4an) :)
Dagens planer: fixa inför julafton och åka till morfar
Dagens saknad: julmust.
Dagens dummaste: bandet "kent", det är skitdåligt
Dagens favorit: JULEN! :D
Dagens köp: inget.
Dagens humör: glad som alltid, haha..
Dagens ord: jul!
Dagens komplimang: eh, vet ej 
Dagens roligaste: vet inte än
Dagens smink: tror väl det blir, concealer, puder, ögonskugga, mascara, kanske kajal.. ;)
Dagens frisyr: utsläppt tror jag väl
Dagens klädsel:kanske leggings, linne och stickad tröja ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0