dagen..

hejj.
nu sitter jag här i soffan.
jag titar på någon halvdålig film.
den heter 28 dagar elr nåt på 4an.
idag var det match. :D
mot hallsta tydligen.
vi vann med typ 20-7 elr nåt ;)
och jag gjorde ett mål :D:D
fast jag kunde gjort flera för jag var påväg att contra men sen tappar jag bollen!!!
herregud, det var ju lite pinsamt, menmen..
det gick väl hyfsat.
fast före var ju ju på stan ja..
jag köpte inget där..
men jag måste börja köpa julklappar NU!!
det kmr bli jättestressigt..

sen efter matchen åkte vi och köpte spicyhot. :D
det var mycket gott!!
jao sen tittade vi på ngt program som hette typ dance your ass off i 2 timmar typ.
det handlade om typ överviktiga människor som kunde dansa så de skulle gå ner i vikt och vara med i ngn tävling och sen som fick mest poäng vann eller nåt.. det var helt konstigt.. :S
men haha.. sen typ blev jag astrött typ klockan 8(!)
men jaja nu ska jag fortsätta titta på den dåliga filmen.. :)
skriver mer imorron eller senare..
puss ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0